پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ترمیم و بهسازی معابرمحوطه منازل سازمانی
به گزارش میثاق ایرانیان؛در راستای ارائه خدمات عام المنفعه و ارتقای سطح رفاه عمومی، عملیات بهسازی پیاده رو و روکش آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان با نظارت مدیریت خدمات این شرکت در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،پروژه ترمیم و بهسازی پیاده رو و اجرای روکش آسفالت جاده های پیرامونی منازل سازمانی و ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مرحله اجرا در آمد.
این پروژه عمرانی که با هدف تسهیل در عبور و مرور و بهبود زیرساختهای شهری تعریف شده، هماکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و با نظارت مدیریت خدمات این شرکت در حال اجرا است. برای اجرای این عملیات که در قالب خدمات عامالمنفعه شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام میشود، اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
معابر و محلاتی که در قالب این پروژه تاکنون تحت پوشش آسفالت قرار گرفتهاند، شامل: «پانسیون خیام»، «کوی مهدی»، «سیبرنج»، «اطراف بیمارستان نفت»، «داریوش محمدی»، «منطقه ۲۲ بهمن» و «سالور» میباشد.
شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تأکید بر استمرار ارائه خدمات به شهروندان، در تلاش است با تکمیل این پروژه در بازه زمانی تعیینشده، گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت معابر شهری و رضایتمندی شهروندان گرامی برداشته شود.
دسلیمان
در راستای ارائه خدمات عام المنفعه و ارتقای سطح رفاه عمومی، عملیات بهسازی پیاده رو و روکش آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان با نظارت مدیریت خدمات این شرکت در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،پروژه ترمیم و بهسازی پیاده رو و اجرای روکش آسفالت جاده های پیرامونی منازل سازمانی و ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مرحله اجرا در آمد.
این پروژه عمرانی که با هدف تسهیل در عبور و مرور و بهبود زیرساختهای شهری تعریف شده، هماکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و با نظارت مدیریت خدمات این شرکت در حال اجرا است. برای اجرای این عملیات که در قالب خدمات عامالمنفعه شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام میشود، اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
معابر و محلاتی که در قالب این پروژه تاکنون تحت پوشش آسفالت قرار گرفتهاند، شامل: «پانسیون خیام»، «کوی مهدی»، «سیبرنج»، «اطراف بیمارستان نفت»، «داریوش محمدی»، «منطقه ۲۲ بهمن» و «سالور» میباشد.
شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تأکید بر استمرار ارائه خدمات به شهروندان، در تلاش است با تکمیل این پروژه در بازه زمانی تعیینشده، گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت معابر شهری و رضایتمندی شهروندان گرامی برداشته شود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید